Afscheid - Reisverslag uit Palm Cove, Australië van Remco & Sylvia - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Palm Cove, Australië van Remco & Sylvia - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Remco & Sylvia

22 Oktober 2016 | Australië, Palm Cove

Portemonnaie is leeg.....
Tijd is om (gevlogen) .........

Maar Australië & de Australiers hebben ons hart gestolen....
Mijn droom verbleekt bij de werkelijkheid....

Don't dream your life, live your dream. It's worth it!

Met een bagage vol prachtige herinneringen gaan we morgen weer terug!

  • 23 Oktober 2016 - 12:35

    Linda:

    Lieve Remco en Sylvia,

    Ik denk dat ik spreek uit naam van iedereen die jullie verslagen mochten lezen, dankjewel dat ik hier deel van uit mocht maken wat een geweldige reis, eindelijk is je droom uitgekomen, wat heerlijk dat de werkelijkheid nog mooier bleek te zijn.

    Het mooie van jullie blog was, dat ik bijna de big smile van jullie in de verslagen kon zien, geweldig!

    Dit draag je de rest van je leven bij je, en ik vermoed dat dit niet de laatste keer is geweest, dat jullie er zijn geweest.

    Ik kan niet wachten om jullie blije gezichten weer te zien,

    liefs en een warme knuffel
    Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Palm Cove

Count Down

Nog 5,5 week.........!

Recente Reisverslagen:

22 Oktober 2016

Afscheid

22 Oktober 2016

Palm Cove

20 Oktober 2016

Mission Beach

19 Oktober 2016

Whitsundays

19 Oktober 2016

Airlie Beach
Remco & Sylvia

Don't dream your life, live your dream! Eindelijk Down Under!

Actief sinds 24 Aug. 2016
Verslag gelezen: 903
Totaal aantal bezoekers 5612

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2016 - 24 Oktober 2016

Count Down

Landen bezocht: