Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Remco & Sylvia - WaarBenJij.nu Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Remco & Sylvia - WaarBenJij.nu

Airlie Beach

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Remco & Sylvia

19 Oktober 2016 | Australië, Airlie Beach

Vanmorgen een heerlijke relax ochtend voordat we in de auto stappen om naar Airlie Beach te gaan.
Na het ontbijt toch nog even op zoek naar meer Koala's. De Fort Tocht gelopen van 2,5 km. Niet veel maar met ruim 36 C leken het er wel 20! Op de terugweg spotten we er ééntje met een baby! Ze zijn zo beschut dat je ze bijna niet ziet.
Gelukkig konden we even afkoelen in het zwembad voordat we met de veerboot van 13.25 uur naar Townsville terug moesten.
De tocht van 3,5 uur begint. En beloofd moesten we natuurlijk even stoppen in Bowen! Een klein plaatsje met niet veel winkeltjes maar een prachtig strand. De foto's volgen hoor Bowen!
Ca 1800 komen we in het toeristische plaatsje Airlie Beach in Whitsundays aan. Ziet er super gezellig uit. Dus inchecken en aan de wandel.
Totall loss vallen we al om 2200 uur in slaap.

• 22 Oktober 2016 - 21:08

Jenny:

Grappig om te zien! Bowen vond het ook leuk om Bowen te zien