Magnetic Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Remco & Sylvia - WaarBenJij.nu Magnetic Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Remco & Sylvia - WaarBenJij.nu

Magnetic Island

Blijf op de hoogte en volg Remco & Sylvia

17 Oktober 2016 | Australië, Magnetic Island

Na een lange reis van ca 6 uur zijn we via Townsville aangekomen op Magnetic Island.
Eén van mijn favoriete onderdelen van deze reis omdat hier de meeste populatie aan Koala's zijn in het wild van Australië.
Onderweg zijn we nog even gestopt voor een bakkie in Millaa Millaa en Cardwell. Cardwell is een klein strandplaatsje waar we even rondgelopen hebben. De verleiding is groot om een duik te nemen in deze mooie turquoise groen zee! De temperatuur is inmiddels weer boven de 30 graden. Echter verderop stond alweer aangegeven dat het levensgevaarlijk is hier te zwemmen ivm krokodillen!!!!
Bij Townsville hebben we de veerboot genomen naar Magnetic Island, waar we na het inchecken gelijk op pad zijn gegaan om de wilde Koala's te spotten. En ja..................... dromen komen uit. Er hingen er twee in de boom. Wat een snoepies.....
Mijn camera maakt overuren!